נוהל הוצאת עובדים לחל"ת

הנוהל וסדר הפעילות שהמעביד והעובד צריכים לבצע בעת הוצאת עובד לחל"ת
  1. יש לצייד את העובדים במכתב הוצאה לחל"ת כמו בסגרים הראשון והשני והעובד צריך לשלוח אותו לביטוח הלאומי באמצעות מערכת שליחת מסמכים של המל"ל.
  2. עובדים שהוצאו לחל"ת של מעל 14 יום עשויים להיות זכאים לדמי אבטלה:

א. סדר הפעולות לגבי עובד שהוצא לחל"ת וקיבל דמי אבטלה בסגרים קודמים:

  • המעסיק מדווח לביטוח לאומי על ההוצאה לחל"ת (באמצעותנו, יש להעביר נתונים למנהלי החשבונות).
  • העובד צריך לוודא שהשינוי במצב התעסוקתי שלו נקלט בביטוח לאומי (באמצעות האזור האישי באתר הביטוח הלאומי).
  • העובד מדווח לשירות התעסוקה על היותו מובטל.

ב. סדר הפעולות לגבי עובד שטרם קיבל השנה דמי אבטלה:

  • המעביד משדר לביטוח לאומי טופס 100 (באמצעותנו).
  • העובד נרשם כדורש עבודה בשירות התעסוקה.
  • העובד מגיש תביעה לדמי אבטלה דרך האזור האישי באתר הביטוח הלאומי.

 

מאמר זה נועד להעשרת הידע בלבד.
אנו מאחלים לכם קריאה מועילה ואנחנו לשירותכם להסברים והבהרות.
אין להעתיק/להפיץ/לפרסם מאמר זה כולו או חלקו ללא אישור מראש ובכתב ממשרד רואי חשבון בני גאון.

שתפו את המאמר:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים

אנו זמינים גם לכל שאלה בטלפון 03-5373952  (8:00-17:00 א'-ה')

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן